Totalt antall sidevisninger

søndag 14. april 2013

Ny utfordring, #159 hos Sketchy Colors

Det er atter søndag og kreativ tenking pågår ;-)
Denne gangen er det en fargeutfordring hos oss i Sketchy colors, og det er fargene RØD, ORANSJE OG GUL. Flotte sterke farger! Jeg har valgt å lage en LO i disse fargene, og jeg har brukt papir fra Ole Brumm serien - jeg kjøpte dette arket i USA i 2005 og har egentlig "ruget" på det siden - ikke helt visst hvordan jeg skulle bruke det best. Men jeg syns egentlig at det var på tide å bruke det - så her er det endelig!

Bakgrunnpapiret, bak bildet er også Ole Brumm papir, med alle figurene på.

Litt detaljer









Det var igrunnen ganske morsomt å lage denne LO'en, både fordi personene på bildene er blitt 12 år eldre og fordi det var moro å endelig få brukt disse papirene!


Tusen takk for at du tittet innom - legg gjerne igjen en liten hilsen til meg!

Klem fra Mette



1 kommentar:

Bridie sa...

What a lovely layout. I love the look on dad's face, he looks so proud!