Totalt antall sidevisninger

søndag 26. mai 2013

Sketchy Colors #165



Søndag morgen og en ny utfordring er klar i bloggen til Sketchy Colors. Denne gangen er det fargekombinasjonen
Lys grønn - Hvit - Gul 
som skal brukes. 

Sunday morning and a brand new challenge is ready at Sketchy Colors. This time it is a color challenge and the colors are
Light green - White - Yellow





Sommeren står for døren, og det er virkelig fine farger som får meg til å drømme meg litt bort....

Summer is just around the corner and these colors really makes me dream about summer...


***

Jeg har valgt å lage et omslag til sjokoladeplater. Denne kan inneholde 2x200 grams sjokolader og den er perfekt å ha med som vertinnegave eller bare bruke som kort. Jeg har laget slike før også. 

I've decieded to make a cover for chocolate. In this you can place 2x200 gram of chocolatebar. It is a perfect gift for a friend, or just use it as a card.

***
Jeg har en gang tatt vare på et sånt omslag som var på sjokoladen da jeg kjøpte de, så jeg har bare brukt den som mal.

I have saved a cover like this from a chocolatebar I've bought one time - and I used that as a mal when I made this one.


Den er ganske enkelt pyntet, og dermed passer den nesten til alle :-)

It is "less is more" and I think that makes it perfect for any occation :-)


Detalj 

Detail

Undersiden av omslaget :-)

Back of the cover


***


Ønsker dere en flott søndag og en riktig strålende og kreativ uke :-)

I wish you all a beautiful Sunday and a bright and creative week :-)


***


Klem fra Mette

Hugs, Mette


***






Ingen kommentarer: