Totalt antall sidevisninger

søndag 9. juni 2013

Sketchy Colors #167

Vidunderlig søndagsmorgen! Søndag er den beste dagen, uten tvil :-)

Wonderful Sunday morning! Sunday is the best day, no doubt about that :-)

En ny utfordring fra Sketchy Colors denne uken og denne gangen er det fargekombinasjonen 
svart - grå - hvit

A new challenge is ready from Sketchy Colors, and this time it is the color combo 
Black - Grey - White



***
Her er mitt bidrag:

Here is my contribution:


Jeg har laget et konfirmasjonskort denne gangen, og jeg har brukt papirene fra Kort&Godt. Faktisk er det bare papirene jeg har brukt her på forsiden, bortsett fra en liten bit fra en slik plastikkbeskyttelse som man får når man kjøper alkohol i taxfree'n :-)

I've made a confirmationcard this time, and I have used paper from Kort&Godt. Actually that is all I have used on the front, exept from the little plastic thing that is from the plastic you get around the bottles at the taxfree shop :-)

***

Inni kortet
Inside the card

***

Inni kortet
Inside the card

***

Og baksiden
And the back

***

Tusen takk for at du besøker bloggen min!

Thank you for visiting my blog!

Klem fra Mette

Hugs, Mette

***

Ingen kommentarer: