Totalt antall sidevisninger

søndag 7. juli 2013

Sketchy Colors #171

Denne gangen har vi både farge OG skisseutfordring! Moro!!! Fargene vi skal holde oss til er Brun - grønn - lilla og hvit.

Og her er skissen:
 

Jeg har valgt å løse utfordringen slik;


Jeg fant ett bilde på nettet, printet ut, svertet og limte :-)


Inni er det GOD plass til å skrive masse! Og jeg har tenkt å bruke dette kortet til noe spesielt, så jeg skal nok klare å fylle ut de tomme feltene....

***


Ha en strålende søndag og kreativ uke!!!


Klem :-)

4 kommentarer:

Maya sa...

Hei snuppa :)
Så flott kort du har laget til sommerutfordringen!
Nydelig motiv ♥
Ha ei flotters helg,
klemmer fra Maya :)

Mette sa...

Tusen takk, Maya :-)

Cecilie von der Ohe sa...

Hei, Mette! Takk for trivelig besøk inne hos meg. Jeg har vært innom bloggen din noen ganger. Det er jo stilig å blogge med noen man er i familie med. Jeg husker deg også fra Paradis. Kanskje vi kan treffes en gang. Ha en fin dag! :-)

Cecilie

Cecilie von der Ohe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.