Totalt antall sidevisninger

søndag 13. oktober 2013

Sketchy Colors #182

Denne helgen koser jeg meg sammen med 100 andre papirgale jenter på treff i Ski. Vi startet på fredag kl 17.30 og holder på helt til kl 15.00 i dag - det er høstens store begivenhet og vi har hatt nedtelling lenge.

This weeken I have been at the big scrapbooking event called Ski-treffet. We are around 100 women with the same hobby. And we have a lot of fun :-)


***


Denne gangen har vi i Sketchy Colors lekt oss med denne skissen som er laget av Wenche.

This week the challenge from us in Sketchy Colors is this sketch made by Wenche


Her er min løsning...

This is my contribution to the sketch:


Jeg har laget ett julekort - papirene jeg har brukt er Maja Design fra 2011.

I have made a Christmas card - and the papers I've used are Maja Design 2011.



Innsiden

Inside


Baksiden

Back

***

Ønsker dere en flott søndag - og jeg håper at kreativiteten står i fokus :-)

I wish you all a wonderful Sunday - and I hope that creativity will flow

***


Tusen takk for at du stakk innom :-)

Thank  you for stopping by :-)



Klem fra Mette

Hugs, Mette



1 kommentar:

Unknown sa...

Så flott kort Mette, misunner deg bare litt med treff men godt å se du koser deg ;)