Totalt antall sidevisninger

søndag 3. november 2013

Sketchy Colors #185


Ny søndag og ny utfordring fra Sketchy Colors!
Denne gangen er det fargeutfordring og fargene er 

lilla, svart og grønn

Brand new Sunday and a new challenge from Sketchy Colors!
This time it is a colorchallenge and the colors are
Purple, Black and Green

***

Jeg har laget en ny boks etter malen min av kaffeesken - samme som jeg laget for noen uker siden. Den er allerede overlevert til ei meget god venninne som hadde bursdag i går. Vi var på kino og så Gåten Ragnarok og etterpå var vi hjemme hos naboen vår og spiste middag. Da fikk hun denne boksen, fylt med Twist, som jeg da akkurat rakk å gjøre ferdig før vi dro på kino.

I've made a nwe box from the mal of the coffeebox  - the same I made a couple of weeks ago. I have already given it to a very good friend of mine who had her birthday yesterday.
We went to the Movies and we saw an Norwegian Movie called Gåten Ragnarok. Afterwards we had dinner at our neighbors. That's when I gave her this box, filled with chocolate. It was finished right before we went to the movies.

***

Dessverre så lyver fargen her, for sokker og t-skjorten til jenten her er grønn. Men på bildet ser det virkelig blått ut, og det beklager jeg.

The picture is showing the color of the girls socks and t-shirt wrong. The correct color is green and not blue as it looks like here







Tusen takk for besøket i bloggen min!

Thank you for visiting my blog!


Klem fra Mette

Hugs, Mette

Ingen kommentarer: