Totalt antall sidevisninger

torsdag 10. januar 2013

Happy Birthday...

I dag har jeg laget et bursdagskort, og jeg har kost meg, selv om jeg har brukt lang tid :-) Men her er det iallfall. Jeg har kost meg med stempler og papir fra Bildmålarna og det er faktisk like moro hver gang :-) Jeg bare elsker de produktene jeg :-) og jeg kjenner at gleden ved å lage noe igjen er tilbake hos meg.


Today I made ​​a card, and I've enjoyed it alot, although I have spent a long time :-) And here it is . I have used stamps and paper Bildmålarna and it's actually kind of fun every time :-) I just love their products :-) and I know that the joy of creating something is back with me. 




Jeg deltar i denne utfordringen her; Bildmålarnes Januar utfordring

3 kommentarer:

Maya sa...

Ååååh så nydelig, Mette!!!
Blir så glad når du bobler av kreativitet igjen <3
Gleder meg til å se deg, snart :D
klem fra Maya

Mette sa...

Tusen takk, vakre Maya! Det var hyggelig sagt! Jeg koser meg virkelig - og jeg er så glad for dette sparket bak :-)
Jeg gleder meg til å se deg igjen også - er jo bare 14 korte dager igjen!!! Yuhuu!!!
Klem

Ida sa...

Bildmålarna gir jo nesten inspirasjon i seg selv!:))
Dette var lekkert, flott farget og pyntet.
Ida