Totalt antall sidevisninger

søndag 3. februar 2013

Sketchy Colors #149

God morgen! 
Denne ukes utfordring fra Sketchy Colors er fargene blå, lilla og hvit. Dette er farger som er lekre sammen, så dette var en morsom utfordring!

Good Morning!
This weeks challenge from Sketchy Colors is to use the colors blue, lillac and white. I think these colors are beautiful together, so this was a very fun challenge!


Og her er mitt bidrag til denne utfordringen:
And here is my contribution for this challenge:

Fronten, nok et stempel fra Bildmålarne, fargelagt med ProMarkere.
The front, another stamp from Bildmålarne, colored with Promarkers.


Inni kortet - et stempel fra North Star Stamps og et panel for å skrive en hilsen.
Inside the card - a stamp from North Star Stamps and one little place to write.




Baksiden
The Back

Tusen takk for at du besøker bloggen min, jeg håper at du legger igjen en liten hilsen til meg - det setter jeg stor pris på :-)
Ønsker deg en riktig flott dag videre!

Klem fra Mette :-)

Thank you very much for visiting my blog, I hope that you will leave a little note to me - I wil highly appreciate that :-)
I wish you a wonderful day!

Hugs from Mette :-)


2 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Så flott det ble Mette...
Koselig motiv, og kjempeflott fargelagt.
Ha en super søndag..

Klem fra Kaia

Wenche sa...

Herlig, Mettemor!!!!
Go'klem Wenche :0)