Totalt antall sidevisninger

søndag 17. februar 2013

Sketchy Colors #151



Denne gangen er utfordringen å lage noe i fargene lilla, grønn og hvit. Delikate farger og jeg liker utfordringer! Så da var det bare å sette i gang med liv og lyst!

This time the challenge is to create something in the colors purple,green and white. Delicate colors and I like challenges! 
stock photo : fragrant lilac with green leaves isolated on white


Jeg har valg å lage en enkel LO av min eldste datter Cathrine fra da vi besøkte hennes nye kusine på sykehuset i Kongsvinger for snart 12 år siden. Jeg syns det er moro å lage LO'er med disse gamle bildene, det er noe jeg har gjort i det siste.  Kjekt å få brukt disse bildene - og å mimre litt :-)

I have chosen to create a simple LO of my oldest daughter Cathrine from when we visited her new cousin at the hospital in Kongsvinger nearly 12 years ago. I think it's fun to create layouts with these old pictures, it's something I've done in the past, and it is fun :-)



Papiret bak bildet er fra Bildmålarne, ellers har jeg bare brukt bazzil i lime og lilla. Blonden er noe jeg kjøpte på marked i Spania i høst .
The paper behind the photo is from Bildmålarne, otherwise I just used Bazzil in lime and purple. The lace is something I bought at the market in Spain this fall.

Tusen takk for at du besøker bloggen min, legg gjerne igjen en liten hilsen :-) Det setter jeg stor pris på!

Thank you for visiting my blog, please leave a note :-) I would really appreciate it!!


2 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Så koselig bilde Mette, og en herlig LO...

Ha en super søndag...

Klem fra Kaia

Mette sa...

Tusen takk, Kaia! Det er koselig å lage disse LO'ene av disse gamle bildene... Og akkurat nå er jeg ekstra lykkelig, for nå har vi akkurat klart å finne gamle bilder fra en gammel pc som vi trodde var helt ødelagt! *LYKKE* Så da blir det kanskje flere LO'er...etterhvert...