Totalt antall sidevisninger

søndag 17. mars 2013

Ny søndag og ny utfordring - Sketchy Colors #155

En deilig søndag ligger ubrukt foran oss og jeg er så heldig at jeg har vært på Ski-treffet hele helgen - snakk om påfyll av inspirasjon, latter og vennskap! Jeg bare elsker disse helgene! Og vi har nedtelling mellom hvert treff (nesten)... Vi er samlet ca 100 damer som er kreative, skravler, fargelegger, tuller, spiser og sover litt gjennom hele helgen, det hele startet 17.30 på fredag og vi holder på til kl 15 i dag, søndag. Det er en helg preget av lite søvn og mye skravling - og jeg tror jeg snakker for alle når jeg sier at det er bare noen vrak som kommer hjem søndag ettermiddag - men jammen er det verdt det - snakk om å få påfyll av lykke!!! 

A new and unused sunday is infront of us, and I have been so lucky to participate at the Ski-gathering all weekend - this is a weekend filled with inspiration, laughter and friendship! I just love these weekends! We do have countdown between every gathering (well, almost all the time)... We are gathered almost 100 women together and we are creative, talks, coloring, having fun, eats and sleeps a little, through the whole weekend, it all starts Friday at 17.30 and it is finished at 15.00 today, Sunday. It is a weekend dominated by little sleep and lots of chatter - and I think I speak for everyone when I say that it's just a wreck coming home Sunday afternoon - but boy is it worth it - talk about getting refills of happiness!!!

Vel, tilbake til ukens utfordring fra Sketchy Colors! Denne gangen er det en fargeutfording og fargene er Rosa, Brun og Beige

Well, back to the challenge from Sketchy Colors! This time it is a color challenge and the colors are
Pink, Brown and Beige

Jeg løste denne oppgaven slik;
I solved the task like this;

Stempel og papir fra Bildmålarna
Stamp and paper from Bildmålarna


Dette tekststempelet er jeg ikke sikker på hvor kommer fra.
I am not sure who made the textstamp but it says; Friends are brothers and sisters that you have chosen yourself, and I have chosen you!


Plass til å skrive en personlig hilsen. Jeg valgte å ikke lage et panel her til å skrive på, fordi at noen ganger har man behov for å skrive litt mer enn det som det er plass til på disse panelene - så her er det masse plass!

Here you can write a personal message. I have chosen not to make panel for writing, because sometimes I have more on my heart and it has no room for it :-) This time I've made enough space!

Det er til og med plass til å skrive litt på baksiden!
It is even room to write some words on the back of the card.


Nyt resten av søndagen og ha en strålende og kreativ uke! Legg gjerne igjen spor etter deg, slik at jeg også kan besøke din blogg!!
Enjoy the rest of your Sunday and have a wonderful and creative week! Please give me a little hint that you have visited my blog, and I will visit your blog back!

Tusen takk!

Thank you!

Klem/hugs

Mette

1 kommentar:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.