Totalt antall sidevisninger

søndag 3. mars 2013

Sketchy Colors #153


God morgen! En ny ubrukt søndag står klar! Og hva er vel bedre enn å være litt kreativ i dag også? 
Her i huset holder vi på å gjøre oss klar til å feire Cathrine som fylte 18 år i går! I dag får vi litt besøk for å gjøre stas på bursdagsbarnet! Så her lages mat og bakes kaker i dag :-)
Men litt kreativ har jeg jo hatt tid til å være oppi alt dette! Neste ukes utfordring er fargene Rosa, fersken og grønn. Og jeg har laget en eske etter en mal fra en chipsboks jeg kjøpte på flyet for et par år siden. Jeg har laget noen av disse før, det er ganske gøy å lage den :-)



Good morning! A fresh new Sunday is ahead of us! And what is better than being a little bit creative today? At our house we are getting ready to celebrate Cathrine who turned 18 yesterday. We are having some friends over, so we have loads to do, cake to bake and food to prepare...

But I have managed to be a little creative in all of this... Next weeks challenge at Sketchy Colors is the colors; Pink, Peach and Green. I've made a box after a box of potatochips I bought at the plane a couple of years ago. I've made this box several times, and it is pretty fun making it :-)

Det er kanskje litt vanskelig å se, men blomstene er ferskenfarget. Papiret vet jeg ikke helt hvor kommer fra - for det var en rest jeg hadde liggende - det er alltid greit å bruke litt rester.
It might be difficult to see, but the flowers are peach. I don't remember where the paper is from, it was just some left overs...


Detaljer fra toppen av boksen. Jeg har kuttet ut en dies i grønt, for å lage åpne/lukke mekanismen litt lettere å ta i. 
Details from the top. I made a open/close thing of green bazzil to make it easier to open/close the box.

Fra fronten av boksen
From the front of the box

Dette er boksen når den er åpen. 
This is the box opened
Toppen av boksen
The top of the box


Ønsker dere en strålende søndag og en flott, kreativ uke!!!

I wish you all a wonderful Sunday and a great, creative week!!

Klem fra Mette

Hugs, Mette

Ingen kommentarer: