Totalt antall sidevisninger

søndag 8. september 2013

Sketchy Colors #177

Søndag igjen og denne gangen har vi jentene hos Sketchy Colors kost oss med å lage noe i fargene Gul, aprikos og hvit. 
Tidligere i år, kjøpte jeg meg en Silhouette Cameo, og jeg bruker den innimellom, men nå fant jeg ut at jeg skulle bruke den til dette prosjektet, og jeg hadde lyst til å lage noe jeg ikke hadde gjort før... Så jeg satt i gang med å lete etter "noe" å lage, og det er jo klart, JEG liker jo å klippe og lime, men akkurat det å klippe, det slipper jeg jo når jeg bruker min Silhouette Cameo.
Valget falt på en eske med en kake inni, jeg tror jeg har hørt at det heter eksplosjons kort, men jeg er ikke helt sikker. 

Her er iallfall bilder av min kreasjon;

Det var moro dette prosjektet, men jeg kan ikke love at jeg lager flere av denne, for etter at jeg laget denne, har jeg plutselig lagt merke til slike kort, og da MYE mer avanserte... Så neste gang tenker jeg at jeg klipper og limer litt selv - og så får vi se hvordan det blir :-)





Jeg ønsker deg en strålende uke - være kreativ og kos deg! Det skal iallfall jeg :-)


Stor klem fra Mette

4 kommentarer:

Maya sa...

Åhhh jeg synes den er så lekker jeg, Mette!
Stilren og flott, og faktisk gjør det seg ganske så bra på ett gavebord!
Flink du er ♥
Klem, Maya

Bridie sa...

Oh this is fabulous

Thank you so much for leaving a lovely comment on my blog

Happy Crafting!

Hugs Bridie@BGPayne Crafts

Mette sa...

Tusen takk, Maya! Alltid koselig å få litt positiv feedback! Det var jo første gang jeg laget denne, men tror jeg skal klare å lage en litt mer avansert neste gang - jeg har sett andre lager noen som er litt mer forseggjort, så det må jeg prøve neste gang..

Thank you, Bridie! It is always nice to visit your blog - you make stunning cards :-)
Thank you for visiting my blog!!

Hugs, Mette

❤ Kaia sa...

Kjempeflott eske Mette....
Enig med Maya, den gjør seg veldig på et gavebord...

Klem fra Kaia