Totalt antall sidevisninger

søndag 4. mai 2014

Sketchy Colors #209

God søndag!endelig er mai kommet og jeg håper at været er akkurat som du ønsker at det skal være der du er. Her er det vår, men etter noen utrolig varme dager i april, har vi nå kommet tilbake til normalen igjen, og det er helt ok. Vil jo ikke at sommeren skal bli oppbrukt før juni.
Men, søndag betyr jo også en ny utfordring fra Sketchy Colors. Denne gangen skal vi leke oss med fargene 
Hvit, grønn og rød

Happy Sunday! Finally May is here and I hope the weather is just like you want it to be where you are. We do have spring, but after some wonderful and hot days in April, we are now back to normal, and that is quite ok. I don't want the summer to end before it has started.
Well, Sunday also means a brand new challenge at Sketchy Colors. This time we are playing with the colors
White, Green and Red



Teksten er digital og funnet i gruppen The digistamp shack på Facebook

The text is digital and I found it in the group The digistamp shack on Facebook



Denne teksten er også digital og funnet på gruppen The digital Shack på Facebook
This text is also digital and I found it in the group The digital Shack on Facebook.









Takk for at du stakk innom.
Ha en flott dag.


Thanks for stopping by.
Have a great day.


Klem fra Mette

Hugs, Mette




3 kommentarer:

bestevenn sa...

Det var et nydelig kort du har laget!

❤ Kaia sa...

Lekkert kort Mette..
Nydelig(e) swirl(er) !!!!!
Og flotte tekster.
Vi hadde også varme deilige dager i april, i motsetning til deg så vil jeg ha det sånn jeg.....helt til september *lol*
Har sittet litt ute i dag å fargelagt, men det var så kald trekk at jeg måtte gi opp etter ei stund :)

Klem fra Kaia

Mette sa...

Tusen takk, dere!
Kortet er allerede gitt bort, og jeg håper mottaker ble fornøyd også :-)

Vel, Kaia, jeg vil jo helst ha sommer HELE året, men så lenge vi bor her i Norge så fungerer det ikke slik... Og erfaringsmessig så er det slik at om vi har knallvær i mars og april, så blir det en dårligere sommer...Og jeg vil ha en FLOTT sommer... Så krysser fingrene for at sommeren blir knall også :-)