Totalt antall sidevisninger

søndag 18. mai 2014

Sketchy Colors #211


Gratulerer med dagen, Norge! Det var i går - og jeg gikk i tog - fra tidlig morgen til sene kvelden - det føltes iallfall slik :-) Vi er så heldig at vårt korps "tilhører" to skoler, så først var vi på Fagerheim og spilte der, og gikk i tog til Bygdehuset, der fikk vi pølser og brus - som seg jo hør og bør når det er 17.mai. Bussen fraktet oss videre til Falkensten skole, og der fikk vi is - kunne dagen blitt mer komplett? Neppe :-)
Tilslutt deltok vi i Borgertoget her i Horten, og vi var ferdig sånn ca kl 17.15. Da var det mange slitne barn og voksne - jeg var faktisk så sliten at jeg ikke visste hvordan jeg skulle klare å gå fra bilen og inn i huset hjemme :-) Men det gikk bra det også. Av med korpsuniform og på med bunad! Over til naboen for god mat og god drikke :-)


Men, så var det ukens utfordring :-) Denne gangen skal vi leke oss med fargene 
GRÅ og LILLA

Og her kommer mitt bidrag, jeg har laget et konfirmasjonskort, for det er fremdeles noen konfirmasjoner som gjenstår. Ikke for min del, men min datter Emilie, skal i 2 konfirmasjoner til i nærmeste fremtid.

Men her kommer kortet..




Her skal det være plass til en personlig hilsen :-)



Tusen takk for at du stakk innom bloggen min :-)

Gjør det gjerne igjen!

Klem fra Mette

Ingen kommentarer: