Totalt antall sidevisninger

søndag 17. august 2014

Sketchy Colors #221

God morgen, kjære venner!
Ny søndag og ny utfordring fra oss i Sketchy Colors. Denne måneden er sponsoren vår korthobby.no og jeg anbefaler virkelig alle en tur inn i butikken der for å se på utvalget!






Og vi har følgende utfordring klar til dere; Denne gangen er det en skisse som skal følges og den er laget av Wenche




Og jeg er fremdeles i julemodus - hehe - så her kommer det nok ett julekort fra meg



Det ble ett temmelig enkelt julekort denne gangen, med bare to sider... Og så "vant" jeg litt med glittersprayen, jeg syns liksom ikke det syntes så godt etter første runden, så jeg tok en runde til - jaja...



Baksiden ser slik ut,  og her er det plass til masse tekst...


Håper at skapergleden og kreativiteten får spillerom utover høsten nå, for oss alle - jeg er iallfall glad for å være i gang igjen :-)


God klem fra Mette



Ingen kommentarer: