Totalt antall sidevisninger

søndag 19. oktober 2014

Sketchy Colors #230


God morgen!


Ny søndag og ny utfordring fra oss i Sketchy Colors :-) Jeg håper dere koser dere med kreative krumspring og nyter høstværet som er over oss nå - herlig hobbyvær! I skrivende stund hører jeg at det drypper godt ute, vått og småkaldt. Men jeg syns det er herlig :-)

Denne uken har vi en fargeutfordring og her kommer fargene du kan leke deg med:

Oransje og Lilla




Månedens sponsor er Rick St. Dennis




Det er verdt å ta en tur inn på siden til Rick St. Dennis, der finner du mange spesielle og stilige stempler!


Og her kommer mitt bidrag:

Denne gangen har jeg pyntet en pringlesboks. Og den er ganske enkelt pyntet - dette for å vise at det skal ikke så mye til for at noe blir annerledes enn det var. 




Hele boksen





En liten detalj





Og toppen av boksen


***



Jeg håper kreativiteten blomstrer hjemme hos deg i tiden fremover - det er kanskje påtide å starte med julekortene? Jeg er jo allerede godt i gang, men jeg må nok sette inn ett ekstra gir nå fremover mot desember ja.


Ønsker dere en flott høstdag - ta vare på hverandre :-)


Klem fra Mette


2 kommentarer:

Nancy sa...

Lekkert pyntet boks, Mette:O) Ikke så mye som skal til, og de fagene er flotte i seg selv!
Fin mandag til deg.
Klem fra Nancy:O)

❤ Kaia sa...

Den ble kjempefin Mette....

Klem fra Kaia