Totalt antall sidevisninger

søndag 18. januar 2015

Sketchy Colors #240

Ny søndag og ny utfordring hos oss i Sketchy Colors. 
Denne gangen er det fargeutfordring og fargene som vi gjerne ser mest av i prosjektet ditt er 
Turkis og Rød.
Husk at fargene MÅ være dominerende på bidraget.


***


Månedens sponsor er Papirplaneten


Papirplaneten startet høsten 2007 av Kari Kongelf. Butikken holder til i 2 nyinnkjøpte brakker i hagen til Kari i Sogndal. Her er det ingen faste åpningstider - man sender en SMS og avtaler tid.
Kari driver i tillegg en klesbutikk i Sogndal, så Papirplaneten er "hobby"-jobben hennes.
Papirplaneten har stort utvalg av stempel. Burikken fører det meste fra de norske leverandørene, og importerer i tillegg fra Sverige, USA, England, Frankrike og Australia. De har også satser på dies. I butikken finner du mye papir fra Maja, Pion, Reprint, Kort og Godt til 10,- pr ark - samt fast pris på 4,- for kartong. Dette er ikke tilgjengelig i nettbutikken.

Ellers finner du 7500 artikler i nettbutikken.

Papirplaneten har fri frakt - ingen minstekjøp!


***

Siden jeg har hatt en vanvittig lang pause fra scrappingen, så var det faktisk godt å komme igang igjen. Selv om jeg brukte lang tid på å lage bidraget mitt - så kom jeg i mål. Kvaliteten på bildene er ikke spesielt god, dette fordi bildene er tatt med mobilen, da det andre kameraet ikke var tilgjengelig. 

Jeg har laget en LO til kalenderen til svigers, de fikk nemlig ingen kalender til jul, men jeg håper at jeg kan klare å lage en kalender som de kan få til sine bursdager, som er snart. Jeg har jo allerede noen LO'er ferdig, men jeg føler jo at jeg er igang igjen nå - så det er håp i hengene snøre...

***


Tall-, bokstav-, ruter- og prikke-tape er fra 7Gypsies - noe som jeg har hatt liggende leeeenge.


***

Boblen er fargelagt med ProMarkere



***





***



Dette er en ganske "clean and simple" LO, mine LO'er pleier ikke å ha så veldig mye pynt, dette er fordi de enten skal i album eller skal henge på en kalender.


***


Ønsker dere alle en flott søndag! Det er godt å være igang igjen :-)


Klem fra Mette




4 kommentarer:

Nancy sa...

For en herlig LO, Mette:) Enkelt og stilig design, og så det deilige bildet!
Ha en fin søndag.
Klem fra Nancy:)

❤ Kaia sa...

Så gøy at du er i gang igjen Mette.
Kjempeflott Lo, med flotte detaljer.
Ha en flott søndag.

Klem fra Kaia

Kari sa...

Så hyggelig å se noen fra deg igjen!Loen er superfin!Stilig med tallene og bokstavene på siden!
ØNsker deg en flott søndag!
Klemmer,Kari :)

Maya sa...

Så Flott du er igang igjen, Mette ♥
Og denne layouten ble jo superflott!!
Lekkert med tapen, og bobla :)
Ha ei flotters ny uke,
klemmer fra Maya