Totalt antall sidevisninger

søndag 17. oktober 2010

Koser meg i Ski!

Denne helgen går dessverre mot slutten og det er trist! Jeg har vært i Ski sammen med 100 herlige og kreative damer! Vi har kost oss, stemplet, spist, ledd og masse annet! Vi har gått på kurs for å lære nye ting og vi har gjort ting vi ikke kan :-)
Jeg har blitt kjent med mange nye damer og de er alle kjempehyggelige!!!
Nå skal jeg utnytte de siste 2,5 timene fullt ut! Kanskje jeg blir ferdig med 6 lo'er...

This weekend is soon over, and it's so sad! I have been in Ski toghether with 100 wonderful and creative women! We havve enjoyed, rubberstamping, eating, laughing, done some scrapbooking and some more laughing... We have been participating in different courses to learn something new and we have been doing things we did not know we could...
I have met a lot of new women with the same interests that myself, and they are all very nice! I am already looking forward to our next campus in March.
Well, I have to do something the last 2,5 hour... Maybe I get to finish 6 Lay Outs...





-- Post From My iPhone

1 kommentar:

Unknown sa...

Hei Mette... :O)
Har skikkelig dårlig samvittighet for at jeg ikke har skrevet på den nye bloggen din tidligere..., du har jo lagtr igjen flere koselige kommentarer hos meg!

Så fint at du koser deg på SKI treff. Hos meg har desverre scrappingen stoppet helt opp. Jeg vil så gjerne, har bunkevis med bilder, men jeg kommer aldri igang!

Hadde vært morsomt å treffes! Kankje vi kunne ha møttes i Oslo(halveis for begge).... :O)

Ønsker deg en fortsatt fin scrappesøndag!

klem