Totalt antall sidevisninger

mandag 25. oktober 2010

Mandag.....og helg...? Monday....and finally weekend....

Jeg har jobbet litt i det siste, litt mer enn jeg har gjort på en stund, iallfall føles det sånn... Det føles nok slik fordi jeg ikke var hjemme forrige helg heller og da føles det som om jeg bare har jobbet i det siste... Men, nå har jeg helg - jeg har tatt helgevasken og nå har jeg ramlet ned i sofaen - altså som en helt vanlig fredag...hihi...bare at det er mandag. Jeg har brukt hele dagen på å rydde, støvsuge og vaske i huset, og det er jo godt med alt som er gjort.. Imorgen trenger jeg ikke å være så huslig. I morgen kan jeg være kreativ! Og det gleder jeg meg til! Jeg skal se om jeg kan lage noe, kanskje noen LO'er eller kort...Vi får se....Kanskje jeg skal skrive noen brev også....





I have been working a little bit lately, a little bit more than I am used to, at least it feels like that... I think I am feeling that way because I did not spend last weekend at home either, and then it feels like I have been working and working lately... Well, now I have decided that it is weekend, and I have fallen into the sofa and I want to stay here for the rest of the day - just like an ordinary friday...but it is monday.... I have spent the whole day, tidying, vacuuming and cleaning and I am really happy that I've done so, because tomorrow I don't have to do anything! I can just be creative - I hope so, because it makes me happy! Maybe I can make some cards or LO's... well, we'll see.. Or maybe I will write some letters.

Dette bildet er tatt i forbindelse med min bror sitt bryllup i sommer. Det er Cathrine som var så heldig å få ny kjole mens vi var i Bulgaria...

This picture is taken this summer, when we went to Bulgaria to be guests in my brothers wedding. It is of Cathrine, who is the lucky owner of this dress...

Ingen kommentarer: