Totalt antall sidevisninger

tirsdag 19. oktober 2010

Something new....or old...

Jeg var på loppis og der fant jeg denne skatten her! Jeg fortalte om den i helgen, og da jeg kom hjem så jeg jo at jeg hadde forklart den litt feil... Oppi hodet mitt så den nok litt annerledes ut enn i virkeligheten... Men, uansett, jeg syns den er kjempestilig og jeg gleder meg til å ta den i bruk! Og for de som lurer... Den skal ikke være på kjøkkenet, den skal henge på hobbyrommet - perfekt til alle de små dippe-duppene som følger med denne hobbyen min...

I went to a used-marked and I found this treasure! I told someone about it this weekend, but when I got home I saw that the way it looked inside my head was wrong ;-) I thought it looked different - but who cares! I love it and I can't wait until I can start to use it! It is not going to be in the kitchen (althought it is in the kitchen it is supposed to be - these things were very popular in the '50's and 60's), but in my hobby-room, of course! It is perfect for all the little things that goes with this hobby...



Den er ikke så stor, men jeg tror nok likevel jeg skal klare å få plassert litt av hvert i den...

It is not very big, but I guess I will make room for many things in it...




Jeg bare gleder meg til å få den opp på veggen... Jeg vet jo selvsagt nøyaktig hvor den skal være....

I can't wait until it is hanging on the wall... Of course I know exactly were to put it...

-- Post From My iPhone

Ingen kommentarer: