Totalt antall sidevisninger

onsdag 4. januar 2012

Sjokoladeesker...

Jeg har fått litt dilla på å lage sjokoladeesker.. Ikke bare hjertesjokoladeesker, men også til mokkabønner. Jeg vet jo også at det er mange andre esker jeg sikkert kan lage, men akkurat nå er det slike jeg lager..
Den første jeg laget, laget jeg da jeg var hos Maya i november.. Etter det har jeg laget flere og i dag har jeg laget en blå igjen. Den jeg laget i dag har jeg også pyntet inni lokket. Tror jeg kommer til å fortsette med det, for det er jo noe som vil synes om lokket er åpent...
Ellers så fant jeg korken til flexmarkeren i dag - plutselig så bare lå den der! Wow... Jeg har fargelagt litt i dag også, syns det er moro og jeg vet jo at jeg bare må øve og øve og øve...

Så et lite hjertesukk....; jeg skulle skrive innlegget mitt fra pc'n i sted og legge inn bilder, så ble alt bare tull.. Bildene legger seg ikke der jeg vil og det blir bare surr. Klarer ikke å skrive mer etter at jeg har lagt til bilder... Har andre det slik? Nå skriver jeg fra telefonen min. Kanskje jeg skal vurdere å bruke en annen blogg-program. Hvilke erfaringer har dere??
Mer kreativitet følger i morgen... Håper jeg...

Ingen kommentarer: