Totalt antall sidevisninger

søndag 17. november 2013

Sketchy Colors #187

God søndagsmorgen! 
Ny søndag og ny utfordring fra Sketchy Colors. Denne gangen er det en fargeutfordring og fargene vi skal leke oss med er 
Svart, grønn og hvit

Good morning!
A brand new Sunday is here and we have a great challenge at Sketchy Colors. The colors we are going to play with is
Black, Green and white

Premiene i november er sponset av

The prizes in November is sponsed by


Her er mitt bidrag, jeg har laget en bursdagskalender, jeg har brukt kalenderpapirene fra Kort&Godt, swirlene har jeg kuttet ut med min Silhouette Cameo. Diktet er "En hustavle" av Arnulf Øverland.

Here is my contribution to the challenge. I have made a Birthday Calendar, the calendarpapers are from Kort&Godt, the swirls are made with my Silhouette Cameo. The Poem is "En Hustavle" by Arnulf Øverland.

***



Jeg liker dette diktet veldig godt :-)





Takk for at du tittet innom!

Thank you for stopping by!

Og ta en tur inn i bloggen til Line og skriv en liten bursdagshilsen til henne, 
for hun har nemlig bursdag i dag :-)




Klem fra Mette

Hugs, Mette

1 kommentar:

❤ Kaia sa...

Kjempefin Mette.
Jeg har også planer om å lage kalender, men kommer aldri i gang...

Klem fra Kaia